Tech hvg.hu 2010. június. 17. 18:01

Megjelent az első reklámtweet

A Toy Storyt reklámozza az első fizetett hirdetés a Twitter közösségi oldalon.

A Twitter közösségi oldalon megjelent az első fizetős reklámüzenet: a Toy Story 3-at reklámozza a Disney/Pixar 140 karakteres üzenete – áll a telegraph hírében.

A New York Times idén áprilisban adott hírt arról, hogy hamarosan a cégek által finanszírozott reklámüzenetek is megjelennek a közösségi oldalon. Így is lett: a Toy Story 3-ról szóló üzenet az első, amelyik azért jelenhetett meg, mert fizettek az üzenet publikálásáért. A Disney/Pixar mellett a Twitter együttműködik a Starbucksszal és a világ legnagyobb elektronikai cikk kereskedőjével, a Best Buyjal is.
 
A reklámtweetek a normál üzenetekhez hasonlóan kereshetőek, sőt, privilégiumaik is vannak: ha a felhasználó rákeres egy szóra, a találati lista legelejére kerülhetnek a fizetett hirdetések. Mielőtt szélesebb körben elterjesztik a szponzorált üzenetek rendszerét, még tesztelik a folyamatokat. Az üzemeltetők mérik a fizetet üzenetek „rezonanciáját”, vagyis azt, hányszor válaszolnak rájuk és küldik tovább más felhasználóknak. Ha sérül a felhasználói élmény, korlátozzák a reklámokat. Ha senki nem reagál a reklámüzenetre, nem folytathatják a reklámozást, és csak egyszer jelenik meg a fizetett hirdetés az üzenetfolyamban.

Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.