A Toy Storyt reklámozza az első fizetett hirdetés a Twitter közösségi oldalon.
A Twitter közösségi oldalon megjelent az első fizetős reklámüzenet: a Toy Story 3-at reklámozza a Disney/Pixar 140 karakteres üzenete – áll a telegraph hírében.
A New York Times idén áprilisban adott hírt arról, hogy hamarosan a cégek által finanszírozott reklámüzenetek is megjelennek a közösségi oldalon. Így is lett: a Toy Story 3-ról szóló üzenet az első, amelyik azért jelenhetett meg, mert fizettek az üzenet publikálásáért. A Disney/Pixar mellett a Twitter együttműködik a Starbucksszal és a világ legnagyobb elektronikai cikk kereskedőjével, a Best Buyjal is.
A reklámtweetek a normál üzenetekhez hasonlóan kereshetőek, sőt, privilégiumaik is vannak: ha a felhasználó rákeres egy szóra, a találati lista legelejére kerülhetnek a fizetett hirdetések. Mielőtt szélesebb körben elterjesztik a szponzorált üzenetek rendszerét, még tesztelik a folyamatokat. Az üzemeltetők mérik a fizetet üzenetek „rezonanciáját”, vagyis azt, hányszor válaszolnak rájuk és küldik tovább más felhasználóknak. Ha sérül a felhasználói élmény, korlátozzák a reklámokat. Ha senki nem reagál a reklámüzenetre, nem folytathatják a reklámozást, és csak egyszer jelenik meg a fizetett hirdetés az üzenetfolyamban.