Napi merítés hvg.hu 2011. február. 23. 21:45

A Facebook adott egy pofont a marketingeseknek

A Facebook nagyszerűt lépett azzal, hogy a felhasználók hírei közül eltüntette azokat az oldalakat, ismerősöket, akikkel a felhasználó nem került interakcióba - írja az Onlinemarketing blog.

Ami a szerző szerint jó dolog, az a marketingeseknek rémálom, ugyanis sok-sok rajongói oldal eltűnt a felhasználók hírei közül (a Facebok fejlesztői módosították a Top News algoritmusát), így az ilyen oldalak egyik napról a másikra elvesztettek több ezer rajongót, nem tudnak kommunikálni velük, nem tudják a terméküket, hirdetésüket, nyereményjátékukat a felhasználónak eljuttatni.

A blogon idéznek egy ugyancsak szakmabelit, Szántó Balázst, aki szerint "többet kellene gondolkozni, mielőtt kiposztolunk valamit, amiről talán magunk is tudjuk, hogy kevés. Nem kellene minden áron — nyereményjátékkal, megvesztegetéssel, hirdetéssel – a minél több lájkolót kergetni. Mindazt az időt, energiát és pénzt minőségi tartalomra kellene fordítani. Akkor a felhasználók jönnek majd maguktól." A blog szerkesztője azt is megemlíti, hogy a Facebook rajongói oldalak nem a miénk, hanem a Facebooké. És a tulajdonos mondja meg, hogy mit csinálhatunk vele. A teljes bejegyzést elolvashatja az Onlinemarketing blogon.

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.