Régi jól bevált szabály, hogy online tartalmat nem szabad offline hirdetni. Még ha nem is minden esetben igaz, de a legtöbbször valóban felesleges pénz pazarlás offline felületeken weboldalakat hirdetni, hiszen mire a potenciális felhasználó hazaér,rég elfelejti a webcímet - olvasható Hampuk Richárd blogján.
Ennek ellenére gombamód szaporodnak a vállalatok azon hirdetései, amiben kiemelt szerepet kap a Facebook linkje vagy logója. A vállalatok miért adnak ingyen reklámot a Facebooknak? Mert nagyon erős imázsépítő szerepet tulajdonítanak neki. Ha a márkám Facebook-képes, akkor trendi is. De tényleg ér ennyit a Facebook? Most valószínűleg túl van értékelve, és a vállalatok többsége hamarosan belátja, hogy a hirdetését elég Facebookon elhelyezni, hiszen ott éri el a legtöbb potenciális felhasználót - véli a szakember. A blogger véleményét elolvashatja a legfrissebb bejegyzésben.
Tech
Andersen Dávid
2011. február. 15. 16:30
Segítség, a szüleim bejelöltek a Facebookon! Mit tegyek?
Napi merítés
hvg.hu
2011. február. 17. 14:02
Megújult a képgaléria a Facebookon
Tech
hvg.hu
2011. február. 11. 18:11
Valentin-napi üzenetekkel támadnak a Facebookon
Napi merítés
hvg.hu
2011. február. 15. 14:10
Melyik a 100 legnépszerűbb rajongói oldal a Facebookon?
Világ
hvg.hu
2011. február. 15. 13:05
Tévhitek Egyiptomról a Facebooktól a dominóeffektusig
Világ
MTI
2011. február. 09. 20:58