Napi merítés hvg.hu 2011. február. 23. 15:40

Feleslegesek-e a Facebook-kampányok?

Régi jól bevált szabály, hogy online tartalmat nem szabad offline hirdetni. Még ha nem is minden esetben igaz, de a legtöbbször valóban felesleges pénz pazarlás offline felületeken weboldalakat hirdetni, hiszen mire a potenciális felhasználó hazaér,rég elfelejti a webcímet - olvasható Hampuk Richárd blogján.

Ennek ellenére gombamód szaporodnak a vállalatok azon hirdetései, amiben kiemelt szerepet kap a Facebook linkje vagy logója. A vállalatok miért adnak ingyen reklámot a Facebooknak? Mert nagyon erős imázsépítő szerepet tulajdonítanak neki. Ha a márkám Facebook-képes, akkor trendi is. De tényleg ér ennyit a Facebook? Most valószínűleg túl van értékelve, és a vállalatok többsége hamarosan belátja, hogy a hirdetését elég Facebookon elhelyezni, hiszen ott éri el a legtöbb potenciális felhasználót - véli a szakember. A blogger véleményét elolvashatja a legfrissebb bejegyzésben.