Azzal viccelődtek, hogy kirúgják a stresszes dolgozókat, de senki sem nevetett
Kezd divatba jönni a botránykeltés mint megfizethető marketingfogás. Legutóbb egy indiai cég stresszellenes kampánya okozott mérhetetlen szorongást.
Kezd divatba jönni a botránykeltés mint megfizethető marketingfogás. Legutóbb egy indiai cég stresszellenes kampánya okozott mérhetetlen szorongást.
Az év legfontosabb találmányai között – idén már írhatjuk: természetesen – ott vannak a mesterséges intelligencia kategóriájába tartozó újdonságok is. Íme a TIME magazin 200-as találmánylistájának MI-szekciója.
A mesterséges intelligencia egyre több területet forradalmasít az online marketingben, legyen szó szövegírásról, képgenerálásról vagy a kampányok optimalizálásáról.
Ugye, hogy ön is bárhol felismerné a sült krumpli illatát?
Egy illat és más semmi.
A kimagasló infláció miatt reálértéken erős apadás mutatkozott mind a hazai média reklámbevételében, mind a kommunikációs szektorok bevételében: az előbbi 6,6 százalékkal, az utóbbi 3,1 százalékkal csökkent tavaly az előző évihez képest. Ehhez csak kismértékben járult hozzá, hogy az állami cégek kommunikációs költéseit jelentősen visszafogták.
Nem, ez nem egy újabb, földi halandók számára teljesen hozzáférhetetlen ipari robotkutya, hanem egy olyan elektromos blöki, melyre a megfelelő pénzösszeg birtokában bárki szabadon lecsaphat. Teszten a Unitree Go2.
A piaci környezet azt diktálja a sörgyártóknak, hogy ne csak a férfi fogyasztókban gondolkodjanak.
A talpon maradás érdekében a kiskereskedőknek már az idei ünnepi időszakban érdemes megfontolniuk, hogy a mesterséges intelligencia segítségével elégítsék ki vásárlóik igényeit, javítsák a vásárlási élményt és hatékonyabb működést érjenek el – hívja fel a figyelmet a Deloitte elemzőcég.
Elvitelre - a podcast, amelyben az adott hét legjobb HVG hetilapos és hvg360-as anyagaiból válogatunk. Csak indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! Ezen a héten Szabadkára, a szabad döntés illúziójába és a vendégmunkásgettóba utazunk.
Két lista végtelen elemszámú: egyiken a tuti startupötletek vannak, melyekkel bárki meggazdagodhat; másikon a mesterséges intelligencia ígért felhasználási módjai üzleti környezetben. Utóbbi területről olyan, már megvalósult, kézzelfogható eredménnyel járó eseteket – és 11 hasznos szolgáltatást – gyűjtöttünk össze, melyekből a vállalatok ihletet meríthetnek saját marketingfolyamataik optimalizálásához.
Még inkább csak szokják és tanulják a mesterségesintelligencia-alapú eszközök használatát a marketingesek – derült ki körkérdésünkből. Igaz, maga az MI is hasonló cipőben jár. Ugyanakkor az már most biztos, hogy bizonyos folyamatok könnyedén felgyorsíthatók így.