Nagy forgalomra számít a GroupM a hazai online reklámpiacon
Külön cégbe szervezi digitális média-részlegét és online tevékenységeit a GroupM. A médiatervező és -vásárló cég idénre kétmilliárd feletti forgalommal számol, ami mindenképp pozitív várakozás az online hirdetési piac kilátásait illetően.
A GroupM, amely a Mediaedge:cia, a Mindshare, a Maximize és az MC MediaCompany médiaügynökségeket foglalja magába, kedden mutatta be új cégét, az eMission digitális médiaügynökséget.
Az új cég januártól már működik és 2009-re kétmilliárd forint feletti forgalommal számol. Ezzel Magyarországon magukat tartják a legnagyobb online médiavásárló szervezetnek. Az online médiatervezés és -vásárlás mellett keresőmarketinggel, elemzéssel, mobilkommunikációs kampányokkal foglalkozik, majd a későbbiekben a kreatív anyagok legyártásával és webfejlesztéssel is - ismerteti a cég keddi sajtótájékoztatóját a Kreatív Online, kommunikációs szakmai portál.