Shake

Az új hirdetési módszer kifigyeli a személyiségünket

Beckham és aranylábú társai, Henry, Ronaldinho, Fabregras, Messi és Lampard szerepel abban az új kampányban, amelyben a Pepsi globális méretű, interaktív társalgásba kezd a fogyasztókkal. Ebben debütál az új társasági weboldal, a Youniverse, amely új kommunikációt ígér, az úgynevezett vizuális, képalapú DNS-sel (VisualDNA), és közben adatokat gyűjt a felhasználókról.

Itthon

Ki áll a F.A.SZ. mögött?

Rejtélyes plakátok jelentek meg Budapest-szerte. A Független Anarchisták Szövetsége (FASZ) arra szólít fel, hogy mondjuk nemet a politikára és ne menjünk el a népszavazásra. Az ismeretlen szervezet nem fedi fel vezetői nevét, de ragaszkodik honlapja szerzői jogaihoz.

Itthon MTI

Emberbábu-hátizsákkal kampányol a BKV

„Ne lógj rajtunk!” címmel újabb kampányt indít a jegy és bérlet nélküli utazás ellen a BKV – jelentette be a közlekedési vállalat sajtóirodájának vezetője Budapesten.

Itthon MTI

Megsemmisítették a MeH reklám közbeszerzését

Két reklámügynökség megkeresésére a Közbeszerzési Döntőbizottság megsemmisítette a Miniszterelnöki Hivatal reklámszolgáltatásra kiírt közbeszerzés jelentkezési szakaszát lezáró, és azt követő döntéseit; a határozat a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

Gazdaság MTI

Újabb fejezet a Mol–OMV-huzakodásban

A Mol megtévesztőnek és etikátlannak tartja az OMV legújabb reklámkampányát, egyben felszólítja az osztrák céget, hogy a Mol nevét ne szerepeltesse reklámjaiban. A magyar cég a PSZÁF-hoz és a versenyhivatalhoz fordult.

Itthon hvg.hu

Nem minden Fidesz-közeli, ami annak látszik

Nem számít Fidesz-közeli cégnek a hódmezővásárhelyi önkormányzat kampányát bonyolító reklámügynökség – állítja a cégvezető Várhegyi Attila, aki a Fidesz-kormányzat idején a kulturális tárca államtitkára volt.

Itthon hvg.hu

Nyolcmilliós pályázat a fejlesztési terv logótervére

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség pályázatot hirdet az Új Magyarország Fejlesztési Terv arculatának megtervezésére – közölte a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség. A pályázatra már csak pár nap van, kidolgozójának át kell érezni a felelősséget.

Shake MTI

Hol voltál a WTC elleni merénylet idején?

Borotvaélen táncolnak azok a cégek, amelyek a szeptember 11-ei terrortámadásokkal kapcsolatban bármiféle üzleti vagy kommunikációs jellegű tevékenységbe fognak - adja hírül az egyik magyar szakkiadvány - mert a látszatát is el kell kerülniük annak, hogy hasznot húznak a tragédiából.

Média MTI

Reklámokban még mindig tabu szeptember 11-e

Borotvaélen táncolnak azok a cégek, amelyek a szeptember 11-i terrortámadásokkal kapcsolatban bármiféle üzleti vagy kommunikációs jellegű tevékenységbe fognak - adja hírül az egyik magyar szakkiadvány - mert a látszatát is el kell kerülniük annak, hogy hasznot húznak a tragédiából.

Média

Szakmai szövetségben a Newzeus

A Newzeus tartalomelemző és riportoló szoftver felvételt nyert a londoni székhelyű AMEC (Association for Measurement and Evaluation of Communication) szövetségbe.