2007. január. 16. 08:25 MTI Utolsó frissítés: 2007. január. 16. 09:49 Shake

Hol voltál a WTC elleni merénylet idején?

Borotvaélen táncolnak azok a cégek, amelyek a szeptember 11-ei terrortámadásokkal kapcsolatban bármiféle üzleti vagy kommunikációs jellegű tevékenységbe fognak - adja hírül az egyik magyar szakkiadvány - mert a látszatát is el kell kerülniük annak, hogy hasznot húznak a tragédiából.

És te mit csináltál?
Egy friss magyar blog hasonló emlékek gyűjtésébe fogott.
Mindez vonatkozik annak a reklámkampánynak a szervezőire is, akiknek célja, hogy összegyűjtsenek 167 millió dollárt egy emlékközpont felépítésére.

A kampány fősora - olvasható a Kreatívban - "Hol voltál, amikor történt?" azokat a pillanatokat, hétköznapi élményeket szeretnék előhozni az emberekből, amelyek mára történelmivé váltak. A kampányt a cég ingyen készíti és a médiumok is ingyen adnak helyet a reklámoknak.

A magyar szakmai magazin szerint a CNN hírtelevízió vezetői is minden egyes, a merénylettel kapcsolatos műsoruk során előzetesen mérlegelnek, nincs-e, nem lehet-e olyan színezete vagy hatása a közlésnek, mintha hasznot akarnának húzni a nemzeti tragédiából.

A World Trade Center Memorial Foundation az emlékközpont megnyitását 2009-re tervezi.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.