Újabb fejezet a Mol–OMV-huzakodásban
A Mol megtévesztőnek és etikátlannak tartja az OMV legújabb reklámkampányát, egyben felszólítja az osztrák céget, hogy a Mol nevét ne szerepeltesse reklámjaiban. A magyar cég a PSZÁF-hoz és a versenyhivatalhoz fordult.
„A Mol megtévesztőnek és etikátlannak tartja az OMV legújabb reklámkampányát, amely az OMV kéretlen, a Mol Igazgatósága által ellenségesnek minősített és egyhangúlag elutasított megkeresését kevésbé ismerők számára azt sugallja, hogy a két versenytárs erőit egyesítve kíván a jövőben fellépni a piacon” – áll a magyar társaság közleményében.
A Mol nem tudott a nevét jogosulatlanul felhasználó reklámkampányáról. A Mol levélben juttatja el álláspontját az OMV-hez, kérve hirdetési gyakorlatának megváltoztatását, valamint az objektív tájékoztatás szempontjait szem előtt tartva a PSZÁF-hoz, a Versenyhivatalhoz és az Önszabályozó Reklámtestülethez fordul.
A társaság leszögezi, hogy semmilyen – az egyesülést célzó – megállapodásról nem tárgyal az OMV-vel, és versenyjogi szempontból rendkívül aggályosnak tartja az OMV elképzelését. A Mol felkéri versenytársát, hogy a vállalat nevét ne szerepeltesse reklámjaiban, és haladéktalanul tegyen lépéseket a reklám megtévesztő jellegének megszüntetése érdekében.
A Népszabadság szeptember 17-i számában jelent meg a hirdetés, amelyen egy lapon szerepel a kérdés: Ki kerülhet vezető szerepbe Közép- és Délkelet Európában? Alatta pedig a válasz: Mol és OMV, együtt. Érdemes beszélnünk róla!
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.