2007. január. 15. 11:50 MTI Utolsó frissítés: 2007. január. 15. 11:52 Média

Reklámokban még mindig tabu szeptember 11-e

Borotvaélen táncolnak azok a cégek, amelyek a szeptember 11-i terrortámadásokkal kapcsolatban bármiféle üzleti vagy kommunikációs jellegű tevékenységbe fognak - adja hírül az egyik magyar szakkiadvány - mert a látszatát is el kell kerülniük annak, hogy hasznot húznak a tragédiából.

Mindez vonatkozik annak a reklámkampánynak a szervezőire is, akiknek célja, hogy összegyűjtsenek 167 millió dollárt egy emlékközpont felépítésére. A kampány fősora - olvasható a Kreatívban - "Hol voltál, amikor történt?" Azokat a pillanatokat, hétköznapi élményeket szeretnék előhozni az emberekből, amelyek mára történelmivé váltak. A kampányt a cég ingyen készíti és a médiumok is ingyen adnak helyet a reklámoknak.

A magyar szakmai magazin szerint a CNN hírtelevízió vezetői is minden egyes, a merénylettel kapcsolatos műsoruk során előzetesen mérlegelnek, nincs-e, nem lehet-e olyan színezete vagy hatása a közlésnek, mintha hasznot akarnának húzni a nemzeti tragédiából.

A World Trade Center Memorial Foundation az emlékközpont megnyitását 2009-re tervezi.

hvg360 Köves Gábor 2025. március. 17. 20:00

A Szex és New York írója a HVG-nek: Sikeres férfiakat faggattam az édeshármasról 

One woman show-ját mutatja be március 19-én Budapesten Candace Bushnell, Carrie Bradshaw kitalálója, aki lerakta a Szex és New York birodalom alapjait. Miért volt jó választás Sarah Jessica Parker? Mennyi a szex a Szex és New York sztorikban? És mikor elég már a folytatásokból? A Szex és New York szülőanyjával beszélgettünk.