A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Erre a fontos higéniai szempontra épített reklámot egy kézfertőtlenítő marketingcsapata.
Egy kilincs, egy nyilvános telefon vagy egy metrókapaszkodó mind-mind potenciális veszélyforrás, hiszen rengetegen fogdosták már össze előttünk Ezt mutatja meg egy fertőtlenítőzselé képsorozata, amelyben a nagyobb hatás kedvéért ultrapiszkos mancsokat használtak ennek demonstrálására. Kíváncsi a reklámra? Az Addict blogon megnézheti a képeket.
Napi merítés
hvg.hu
2010. január. 20. 11:36
A Time Square-en keresi a csúcsbűnözőket az FBI
Napi merítés
hvg.hu
2010. augusztus. 17. 14:50
Ötször vehette volna meg a Yahoo-t a BP az olajkatasztrófa árából
Napi merítés
hvg.hu
2010. december. 10. 10:20
Sokkoló kampány az ittas vezetés ellen
Tech
hvg.hu
2010. február. 09. 14:05
Melyik reklámot adták a legtöbbet tavaly?
Napi merítés
hvg.hu
2010. január. 22. 16:08
Hogyan lehet hatni a reklámgyűlölő tévénézőkre?
Napi merítés
hvg.hu
2010. január. 18. 18:14
David Beckhammel és Darth Vaderrel mutat erőt az Adidas
Napi merítés
hvg.hu
2010. október. 27. 11:49
Cukorkába „fojtottak” egy embert
Napi merítés
hvg.hu
2010. március. 12. 10:29