Honnan erednek a márkanevek?
Az Addict blog utánanézett néhány ma már világhíres márkanév eredetének, eszerint pedig úgy tűnik, sokszor a véletlen alakítja ezeket a neveket.
Az Addict blog utánanézett néhány ma már világhíres márkanév eredetének, eszerint pedig úgy tűnik, sokszor a véletlen alakítja ezeket a neveket.
A napokban az addict.blog rátalált egy karácsonyi reklámra. Vajon valóban ez lesz az idei legjobb ünnepi szpot?
Egy ásványvizet forgalmazó cég marrketingesei különleges testmozgást találtak ki a nőknek, mégpedig a Chippendale-fitnesst - olvasható az Addict blogon.
Mit köszönhet a világ a magyaroknak? A szódavizet és a dinamót, a golyóstollat és a Rubik kockát, a helikoptert és a biztonsági gyufát. És vajon mit köszönhetünk a hollandoknak? Nem kevesebbet, mint magát a Facebookot - olvasható az Addict blogon.
Míg Budapesten többnyire csak peronplakátra, oldalfalreklámra vagy balusztrádra futja a márkáknak a metróban, addig New Yorkban egy egész metrót is felhasználnak egy reklámra – olvasható az Addict blogon.
Vajon mi lehet az, ami a központi idegrendszerre és a testre hatva megváltoztatja annak működését, funkcióját, hiánya pedig elvonási tünetekkel jár? A futás.
Egy lelkes művészcsapat ugyanis tető alá hozta a the color of nevű honlapot, ahol mindennek, még a fogalmaknak is megtudhatjuk a színét.
Vajon mi lehet a fő termékelőnye egy hipermodern mikrohullámú sütőnek? A gyorsasága. Ebből indultak ki a Y&R Thailand munkatársai, akik azt a feladatot kapták, hogy különleges módon népszerűsítsék az új LG mikrót.
A Gilette elkészítette a világ legkisebb reklámját, és ezzel akár a Guinness Rekordok könyvébe is bekerülhetnek.
A logó szinte egy az egyben lelopja a PhotoHall logóját és a vizuális megjelenés is a még nem egészen tisztázott...
A gravitáció női mellekre gyakorolt hatásának leküzdésére tett most újabb kísérletet a Wonderbra melltartó márka...
Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De bármi is legyen a koncepció, ezeknek a reklámoknak a szívet is meg kell érinteniük. Egy ausztrál közlekedésbztonsági szervezet pont ilyen reklámot készített.