Vajon mi lehet a fő termékelőnye egy hipermodern mikrohullámú sütőnek? A gyorsasága. Ebből indultak ki a Y&R Thailand munkatársai, akik azt a feladatot kapták, hogy különleges módon népszerűsítsék az új LG mikrót.
Az ügynökség a gyorsaságot egy meglehetősen morbid akcióval szemléltette: mozgó tengeri ételeket telepített egy forgalmas bevásárlóközpont akváriumába. De a sült makrélák, szójás sabák és panírozott királyrákok valójában kis robotok voltak, így "döglötten" is izegtek-mozogtak a vízben - olvasható az Addict blogon. A reklámot megnézheti a blog friss bejegyzésében.
Napi merítés
hvg.hu
2011. január. 02. 15:35
Kreatív reklámötlet sörnyitóval
Napi merítés
hvg.hu
2011. február. 08. 14:30
Melyek voltak idén a legjobb reklámok a Super Bowlon?
Napi merítés
hvg.hu
2011. június. 18. 15:50
Elkészítették a világ legkisebb reklámját
Napi merítés
hvg.hu
2011. március. 23. 15:55
Elkészítették a legjobb balesetmegelőzési reklámot
Napi merítés
hvg.hu
2011. február. 19. 14:10
Vérfürdővel kampányolnak az ittas vezetés ellen Dániában
Napi merítés
hvg.hu
2011. március. 10. 09:58