Napi merítés hvg.hu 2011. július. 05. 18:00

"Döglött" halakkal reklámoztak egy mikrohullámú sütőt

Vajon mi lehet a fő termékelőnye egy hipermodern mikrohullámú sütőnek? A gyorsasága. Ebből indultak ki a Y&R Thailand munkatársai, akik azt a feladatot kapták, hogy különleges módon népszerűsítsék az új LG mikrót.

Az ügynökség a gyorsaságot egy meglehetősen morbid akcióval szemléltette: mozgó tengeri ételeket telepített egy forgalmas bevásárlóközpont akváriumába. De a sült makrélák, szójás sabák és panírozott királyrákok valójában kis robotok voltak, így "döglötten" is izegtek-mozogtak a vízben - olvasható az Addict blogon. A reklámot megnézheti a blog friss bejegyzésében.
Kult HVG 2024. november. 26. 20:00

"Amit mi csinálunk, az hosszútávfutás" – színfalak mögött az Ivan & The Parazollal

Néhány napon belül több helyen és több helyzetben is találkoztunk a jövőre hatodik nagylemezét megjelentető Ivan & The Parazollal, hogy megtudjuk, mitől különleges a zenekar új nagylemeze, hogyan áll most a 14 éves zenekar, mi történt velük az elmúlt években, és miért gondolják azt, hogy eljött az együttes aranykora. A HVG kisfilmje.