Ön szerint melyik reklámot adták le a legtöbbször 2009-ben? Az Addict blog összegyűjtötte a toplistás kisfilmeket.
Az abszolút győztes az Urbán Ildikó kitalált művelődésszervező áradozása az Advil Ultra hatásáról: ez a film 15 274 alkalommal került adásba a legkülönfélébb adókon - írja a blogger. A reklámot ugyan csak 297 napon lehetett látni, akkor viszont olyan szőnyegbombázást rendeztek, amihez képest a Drezda elleni támadások is eltörpülnek - olvasható az Adrenalin blogon. A módszer hatásos, ugyanis az AGB szerint nincs egyetlen olyan négy évnél idősebb, televíziós háztartásban élő honfitársunk, akinek sikerült volna megmenekülnie az "Advil Ultra járványtól". De nehéz is lett volna megúszni, amikor a statisztika szerint egy ember átlagosan napi 20 percet fordít reklámnézésre, ami közben átlagosan napi 66,5 hirdetést néz meg - vélekedik a szerző.
Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!