A Skittles cég merész, egyedi ötlettel növelte a rajongóinak számát a Facebookon - olvasható az Addict blogon.
A cégnek több mint 11 millió követője van a nemzetközi rajongói oldalon, viszont az angolon csupán 800 ezer. Hogy e felületen is megnövelje rajongói számát, a vállalat merész ötlettel állt elő: kreáltak egy irritáló karaktert, akit betettek egy üvegfalú tartályba, és annyi szem Skittles cukrot szórtak rá, ahány követője volt az oldalnak. Ezután vette kezdetét a játék. Mi volt a lényege? Az Addict blogon megtudhatja.
Tech
hvg.hu
2010. október. 26. 18:35
Facebook-csoport indult Lázár indítványa ellen
Kult
hvg.hu
2010. október. 25. 11:15
„Tiltakozzunk az MR2 megszüntetése ellen” néven új csoport alakult a Facebookon
Karrier
hvg.hu
2010. október. 25. 14:20
Parázs vita a Facebookon a felsőoktatási törvény miatt
Tech
hvg.hu
2010. február. 09. 14:05
Melyik reklámot adták a legtöbbet tavaly?
Tech
hvg.hu
2010. október. 21. 17:34
Bíróság elé idézték a legnépszerűbb Facebook-játékokat gyártó céget
Napi merítés
hvg.hu
2010. augusztus. 17. 14:50
Ötször vehette volna meg a Yahoo-t a BP az olajkatasztrófa árából
Napi merítés
hvg.hu
2010. március. 12. 10:29