Napi merítés hvg.hu 2010. március. 12. 10:29

Megérkezett a reklámok új generációja

A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.

Ennek a folyamatnak az egyik tökéletes példája a Sony Vaio legújabb kampánya, ami egészen máshogy építkezik, mint ahogy azt egy reklámtól várná az ember. Összegyűjtöttek egy csapat tehetséges diákot, akik a maguk területén kiemelkedők, és megbízták őket azzal, hogy 30 nap alatt egy Vaio segítségével tervezzenek és építsenek meg egy rakétát, amely képes elhagyni a Föld légterét, és kirepül az űrbe. Őket követhetjük nyomon 30 napon keresztül, élő dokumentumfilmhez hasonlóan, betekintést nyerve egy izgalmas világba - írja a blog szerzője. További részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el az Addict blogra.
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?