A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.
Ennek a folyamatnak az egyik tökéletes példája a Sony Vaio legújabb kampánya, ami egészen máshogy építkezik, mint ahogy azt egy reklámtól várná az ember. Összegyűjtöttek egy csapat tehetséges diákot, akik a maguk területén kiemelkedők, és megbízták őket azzal, hogy 30 nap alatt egy Vaio segítségével tervezzenek és építsenek meg egy rakétát, amely képes elhagyni a Föld légterét, és kirepül az űrbe. Őket követhetjük nyomon 30 napon keresztül, élő dokumentumfilmhez hasonlóan, betekintést nyerve egy izgalmas világba - írja a blog szerzője. További részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el az Addict blogra.
Napi merítés
hvg.hu
2010. január. 22. 16:08
Hogyan lehet hatni a reklámgyűlölő tévénézőkre?
Napi merítés
hvg.hu
2010. január. 13. 15:45
Halott kislánnyal a rák ellen
Tech
hvg.hu
2010. február. 09. 14:05
Melyik reklámot adták a legtöbbet tavaly?
Napi merítés
hvg.hu
2010. január. 18. 18:14
David Beckhammel és Darth Vaderrel mutat erőt az Adidas
Napi merítés
hvg.hu
2010. január. 20. 11:36
A Time Square-en keresi a csúcsbűnözőket az FBI
Napi merítés
hvg.hu
2010. január. 15. 14:27