Hogyan lehet hatni a reklámgyűlölő tévénézőkre?
Az Addict blog szerint a reklámipar egyik legnagyobb problémája, hogy feltalálták a set top box alkalmazást, ami reklámok nélkül veszi fel az adást. Hogyan lehet ilyen esetben hatni a fogyasztókra?
Amerikai felmérések szerint a DVR-rel rendelkező előfizetők 70%-a átpörgeti a reklámokat, és az égvilágon semmit sem fog fel belőlük - írja a blogger. De nem a Grashopper nevű virtuális telefontársasággal, amely egy kifejezetten rossz, viszont teljesen átpörgetésbiztos reklámot készített. Hogy mi az ötlet? Mindössze annyi, hogy az animációs filmjükben szereplő szöcskét a kép közepére tették, ahonnan szerencsétlen jószág egy centit sem mozdul, csak a háttér változik mögötte. Így ha a tévénéző át is pörgeti a filmet, a szöcskét és a körülötte változó hátteret így is úgy is látni fogja, vagyis ez lesz az egyetlen reklám a blokkban, amit értelmezni tud - olvasható az Addict blogon. Ha kíváncsi az ötletes reklámra, nézze meg az Addict blogon.