A Facebook használatának komoly szabályai vannak, és bár ezek nem elérhetőek magyar nyelven, attól még betartásuk mindenképp célszerű. A Webbrand blog bemutatja, hogy melyek a kereskedelmi promócióra vonatkozó legfontosabb szabályok.
A Facebook alapvetően két promócióra ad lehetőséget, mégpedig az úgynevezett Sweepstakere, valamint a Contestre. Az első egy sorsolásalapú játék, ahol a résztvevők között a nyeremény kiosztásának módja egyszerű sorsolás. Míg a másik ezzel ellentétben a Facebook felhasználóknak a promóció keretei között teljesíteniük kell bizonyos feladatokat, és az ezekben való szereplés eredményességének függvénye a nyeremény odaítélése. De mik azok a dolgok, amiket nem tehetünk meg egy promóció alatt? Vagy éppen mik azok a dolgok, amiket mindenképpen be kell tartanuk, hogy a kaliforniai központban ne töröljék a rajongói oldalunkat? A Webbrand blogon megtalálja ezeket a szempontokat.
Tech
hvg.hu
2010. december. 06. 12:04
Ismét átalakult a Facebook
Itthon
hvg.hu
2010. november. 30. 13:00
Gerillaakciókhoz vezethet a túlzott médiakontroll
Világ
MTI
2010. november. 30. 11:33
Bush a Facebookon kvaterkázott
Itthon
hvg.hu
2010. december. 06. 09:32
Facebook: kifehéríti az arcokat az új médiatörvény
Hálózat
MTI
2010. november. 26. 21:39
Öt évre lecsukhatják egy Facebook-csoport alapítóját
Tech
hvg.hu
2010. december. 02. 13:56
Ismerőseinktől érkező levélben támad egy új vírus a Facebookon
Napi merítés
hvg.hu
2010. december. 02. 16:05