Napi merítés hvg.hu 2010. december. 02. 16:05

Nyerhet-e egy önkormányzat a közösségi weben?

Egy kutatás szerint a vállalatok vezetői a közösségi webet mintegy egyirányú csatornaként használják, kizárólag marketingre, és nem vesznek részt az aktív kommunikációban. De vajon a közösségi web használható lenne-e az önkormányzatoknál?

A helyi önkormányzatoknál az "értékes vevőkör" elsősorban a település lakóit jelenti. Nem nagyon létezik bemért adat róla, de itthon nagyon kevés önkormányzat(i vezető) látja be, mennyire fontos és értékes a web közösségi felületein megfogalmazott vélemények figyelése. Ebből kifolyólag a lereagálás is esetleges, többnyire harci jellegű, a kétirányú online kommunikáció potenciális előnyeinek meg nem értéséről tanúskodik. A “nem tudja, hogy a számára legértékesebb vevőkör hol beszélget róla” itt is igaz, nagyon sokszor pedig az önkormányzatok (vezetői) egyáltalán nem is kíváncsiak erre. Az internetről azt hiszik, hogy annál jobb, minél kevesebb kritikus tartalmat látnak magukról. Pedig nem, hiszen kritika mindenképpen van, maximum nem találkoznak vele, így viszont nem is tudják kezelni a helyzetet - olvasható a Tsabeeka bogon. Kíváncsi a részletekre? Látogasson el a Tsabeeka blogra.
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.