Egy kutatás szerint a vállalatok vezetői a közösségi webet mintegy egyirányú csatornaként használják, kizárólag marketingre, és nem vesznek részt az aktív kommunikációban. De vajon a közösségi web használható lenne-e az önkormányzatoknál?
A helyi önkormányzatoknál az "értékes vevőkör" elsősorban a település lakóit jelenti. Nem nagyon létezik bemért adat róla, de itthon nagyon kevés önkormányzat(i vezető) látja be, mennyire fontos és értékes a web közösségi felületein megfogalmazott vélemények figyelése. Ebből kifolyólag a lereagálás is esetleges, többnyire harci jellegű, a kétirányú online kommunikáció potenciális előnyeinek meg nem értéséről tanúskodik. A “nem tudja, hogy a számára legértékesebb vevőkör hol beszélget róla” itt is igaz, nagyon sokszor pedig az önkormányzatok (vezetői) egyáltalán nem is kíváncsiak erre. Az internetről azt hiszik, hogy annál jobb, minél kevesebb kritikus tartalmat látnak magukról. Pedig nem, hiszen kritika mindenképpen van, maximum nem találkoznak vele, így viszont nem is tudják kezelni a helyzetet - olvasható a Tsabeeka bogon. Kíváncsi a részletekre? Látogasson el a Tsabeeka blogra.
Tech
hvg.hu
2010. november. 03. 10:50
Összementek a betűk a Facebookon, Twitteren háborognak a felhasználók
Tech
hvg.hu
2010. november. 16. 13:03
Változás a Facebooknál: jelentősen átalakul az üzenetküldés
Shake
Lukács Andrea
2010. november. 30. 17:00
"Lady Gaga meg fog halni"
Tech
hvg.hu
2010. november. 09. 16:40
A népszerű közösségi oldalak a legalapvetőbb biztonsági teszteken is megbuknak
Itthon
hvg.hu
2010. november. 30. 13:00
Gerillaakciókhoz vezethet a túlzott médiakontroll
Tech
hvg.hu
2010. december. 02. 13:56
Ismerőseinktől érkező levélben támad egy új vírus a Facebookon
Tech
MTI
2010. december. 02. 10:15