A 4iG elnöke nem tudta megmondani, hogy pontosan mikor történik meg az arculatváltás, szerinte hiába van már meg a márkanév, a logó, meg a színek, az átállás túl komplex folyamat ahhoz, hogy már most lássa, hogy a váltás ősszel vagy tavasszal történik-e meg.
„Márkaváltás lesz. Nem csináltunk ebből titkot, valójában a névből vagy az új márkából sem” – nyilatkozta Jászai Gellért 4iG-elnök az infostartnak adott interjújában.
Jászai arról is beszélt, hogy ennek keretében a Vodafone-ból One lesz, ugyanakkor azt egyelőre nem tudta megmondani, hogy az átállás mikor fog megtörténni. Mint elmondta, hiába van már meg a márkanév, a logó, meg a színek, az átállás túl komplex folyamat ahhoz, hogy már most lássa, hogy a váltás ősszel vagy tavasszal megy-e majd végbe. Hozzátette azonban, hogy az átállás az általuk megvásárolt montenegrói mobilszolgáltatónál már meg is történt, ahogyan az albániai két távközlési cégüknél is.
Fülke: A Vodafone-üzlettel Orbán Viktor nyer, és mindenki veszít
Miért volt szükség a Vodafone megvásárlására, és miért fog végül többe kerülni az adófizetőknek, mint amennyibe papíron tűnik? És teljes-e ezzel a NER stratégiai terjeszkedése a magyar iparban? Közéleti podcastunkban annak jártunk utána, hogyan illeszkedik a telekommunikációs nagybevásárlás Orbán Viktor 2012-ben meghatározott céljaiba, és mit jelent ez nekünk fogyasztóként és adófizetőként.
A 4iG már korábban jelezte lapunknak, miután állami segítséggel megvásárolta a Vodafone-t, hogy várható a névváltozás, ám akkor még ezzel kapcsolatban konkrétumokat nem árultak el.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.