Médiabiznisz: a Super Bowl volt minden idők legnézettebb műsora
A magyar idő szerint hétfő hajnalban véget ért Super Bowl, azaz a profi amerikaifutball-bajnokság (NFL) döntője volt minden idők legnézettebb televíziós műsora az Egyesült Államokban.
A Nielsen Media kutató cég kimutatásai szerint 106,5 millióan ültek le a képernyők elé megnézni a New Orleans Saints és az Indianapolis Colts összecsapását. A találkozót a Szentek nyerték 31-17-re. A nézettségi rekord egy régi nagy csúcsot adott át a múltnak, mivel eddig a MASH című tv-sorozat 1983-as záróepizódját látták a legtöbben, 105,97 millióan.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.