Egymilliós bírság a Túró Rudinak
A Túró Rudi reklámja a terméket abszolút egészségesként tüntette fel, szemben a képen szereplő cukorkákkal, amelyek az ártalmas termék benyomását keltették - véli a Gazdasági Versenyhivatal.
Az elmúlt év őszén a tejtermék-fogyasztás népszerűsítésére indítottak egy kampányt, amiben egyebek mellett a tejjel fehérjetartalomban egyenértékű termékek fogyasztására hívták fel a figyelmet.
A kifogásolt reklámban nem gazdasági szereplőként léptek fel. Így a reklámmal sem az volt a céljuk, hogy a konkrét márkából fogyasszanak többet, hanem alternatívát kínálni azoknak, akik a tejet valamilyen betegségük miatt nem fogyaszthatják, ám annak savanyított változatát, a túrót igen - hangsúlyozta Sirman. (MTI)
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.