A Nordschleife közelében futottunk össze a hivatalosan egyelőre még le nem leplezett Hyundai Ioniq 6 N-nél.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a Hyundai egyedi külsejű elektromos szedánját, az Ioniq 6-ot, és annak is konkrétan a legerősebb, 325 lóerős változatát.
Jó ideje nyílt titok, hogy a Hyundai egy ennél jelentősen nagyobb teljesítményű és sportosabb viselkedésű új csúcsmodellel tervez előrukkolni, ami nem lesz más, mint az Ioniq 6 N.
A hamarosan várhatóan hivatalosan is bemutatkozó újdonság álcázófóliás példányait az elmúlt hetekben a Nordschleifén tesztelték, így túlságosan nem lepődtünk meg, amikor a pálya közelében megpillantottuk az egyáltalán nem rejtegetett prototípust.
Az egyedi aerodinamikai csomagos, látványos hátsó légterelőt felvonultató lokálisan zéró emissziós sportszedán várakozások szerint még a 650 lóerős és általunk már rendesen meghajtott Ioniq 5 N-nél is erősebb és gyorsabb lesz.
Utóbbi 29 millió forintos modell 2,3 tonnát nyom a mérlegen, ennek ellenére alig 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra, és a gyorsulásának csak 260 km/h-nál szakad vége.