Lencsevégre kaptuk a Hyundai még titkos 650+ lóerős újdonságát
A Nordschleife közelében futottunk össze a hivatalosan egyelőre még le nem leplezett Hyundai Ioniq 6 N-nél.
A Nordschleife közelében futottunk össze a hivatalosan egyelőre még le nem leplezett Hyundai Ioniq 6 N-nél.
A Waymo tárgyalásokba kezdett a Hyundai Motorsszal, hogy kiszervezze az önvezető autóinak gyártását – írja a Reuters a dél-koreai Electronic Times meg nem erősített értesülésére hivatkozva.
Két külön műfaj a villanyautó és a benzines.
Megkezdődött a korábbinál nagyobb kapacitású akkumulátorral szerelt Hyundai Ioniq 5 hazai forgalmazása.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.
A dél-koreai gyártó nem kevesebb, mint négy elektromos autóval indul az idei Pikes Peaken.
A Hyundai Ioniq 5 eN1 minden korábbinál komolyabb tempóval kecsegtet.
A kívül-belül felfrissített középkategóriás elektromos modell mostantól sportos hangulatú N Line kivitelben is elérhető.
Íme a bizonyíték arra, hogy az egy ideje már Magyarországon is kapható Hyundai Ioniq 5 N nem csak papíron villámgyors.
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Az Ioniq 5 N versenyautó változata akár negyedtonnás fogyókúrán is áteshet.
A 770 Nm nyomatékú Ioniq 5 N alig 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.