A dél-koreai gyártó nem kevesebb, mint négy elektromos autóval indul az idei Pikes Peaken.
A Hyundai bejelentette, hogy a legrangosabb hegyi felfutó versenyek között jegyzett Pikes Peaken idén négy autóval áll rajtvonalhoz.
A négy Hyundai Ioniq 5 N közül kettő közel áll a bárki által megvásárolható 650 lóerős utcai változathoz, lényegében csak a Recaro versenyülés, a hatpontos biztonsági öv, a bukócső és a fedélzeti tűzoltó rendszer jelent különbséget.

A másik két autó már teljesen más kávézó, ezek a hatalmas első és hátsó légterelőkkel szerelt TA Spec modellek egyedi futóművet, nagyteljesítményű fékrendszert és 18 colos kovácsolt felnikre szerelt Yokohama Advan 005 slickgumikat vonultatnak fel.
A Robin Shute és Dani Sordo nevével fémjelzett versenyautók duplamotoros elektromos hajtásláncában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt, így az összteljesítmény immár eléri a 687 lóerőt.

A Hyundai Ioniq 5 N TA Spec érdekessége a speciális hangrendszer, mely akár 120 dB-es hangerővel képes megszólaltatni a virtuális motorhangot.