Lencsevégre kaptuk a Hyundai még titkos 650+ lóerős újdonságát
A Nordschleife közelében futottunk össze a hivatalosan egyelőre még le nem leplezett Hyundai Ioniq 6 N-nél.
A Nordschleife közelében futottunk össze a hivatalosan egyelőre még le nem leplezett Hyundai Ioniq 6 N-nél.
Megkezdődött a korábbinál nagyobb kapacitású akkumulátorral szerelt Hyundai Ioniq 5 hazai forgalmazása.
Sokkal menőbben mutat, mint eddig, erősebb, mint valaha, ráadásul végre rendes futóművet és sportüléseket is kapott a megújult Tesla Model 3 Performance, mely szó szerint gyomorforgató gyorsulásra képes, és nincs benne indexkar.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.
A dél-koreai gyártó nem kevesebb, mint négy elektromos autóval indul az idei Pikes Peaken.
A Hyundai Ioniq 5 eN1 minden korábbinál komolyabb tempóval kecsegtet.
A dél-koreai gyártó már javában teszteli az EV9 divatterepjáró legerősebb új csúcsmodelljét.
Íme a bizonyíték arra, hogy az egy ideje már Magyarországon is kapható Hyundai Ioniq 5 N nem csak papíron villámgyors.
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Az Ioniq 5 N versenyautó változata akár negyedtonnás fogyókúrán is áteshet.
A 770 Nm nyomatékú Ioniq 5 N alig 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A dél-koreai gyártó a közeljövőben várhatóan belső égésű és zéróemissziós fronton is komoly fejlesztésekkel támad.