Lencsevégre kaptuk a Hyundai még titkos 650+ lóerős újdonságát
A Nordschleife közelében futottunk össze a hivatalosan egyelőre még le nem leplezett Hyundai Ioniq 6 N-nél.
A Nordschleife közelében futottunk össze a hivatalosan egyelőre még le nem leplezett Hyundai Ioniq 6 N-nél.
A dél-koreai gyártó a közeljövőben várhatóan belső égésű és zéróemissziós fronton is komoly fejlesztésekkel támad.
A Hyundai 19-re lapott húzott, amikor a SUV-okat követelő piacon előrukkolt egy alacsony építésű és meghökkentő formatervű szedánnal. Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a szuperalacsony légellenállású Ioniq 6.
Az alacsony építésű és szerény légellenállású dél-koreai modell immár itthon is kapható.
Az alacsony légellenállás és a hatékony működésű hajtáslánc a jelek szerint alaposan megteszi a hatását, az Ioniq 6 hatótávjára nem lehet panasz.
A limitált szériás Ioniq 6 villanyszedán árcéduláján mintegy 27 millió forintos összeg szerepel.
A tisztán elektromos hajtásláncú szedán egyedi megjelenésű, sötét tónusú kivitelben debütál.
Az Ioniq 6 nagyrészt az alacsony légellenállásnak köszönheti messze átlag feletti hatótávolságát.
A dél-koreai gyártó egy elérhető árú új elektromos kisautót tervez piacra dobni az európai piacon.
Az újdonság nem annyira a szerény fogyasztásról, hanem sokkal inkább az őrült tempóról szól.
A dél-koreai gyártó áramvonalas újdonsága akár 350 kW-os teljesítmény mellett is tölthető.
A koreai gyártó nemrég leleplezett villanyautója a jövőben többféle izgalmas változatban is elérhetővé válhat.