Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
Az aktuális Mercedes C-osztály AMG csúcsmodelljében egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorra épülő plugin hibrid összkerekes hajtáslánc teljesít szolgálatot, mely elsősorban 680 lóerős teljesítményéről, illetve 1020 Nm-es csúcsnyomatékáról ismerszik meg.
A hátsókerék-hajtású előző generációban még egy 4 literes biturbó V8-as egység rejtőzik, és a Manhart legújabb tuningmodellje erre a kivitelre épül.
A szakszerű tuningnak köszönhetően 510-ről 623 lóerőre növekedett a teljesítmény, és a korábbi 700 helyett immár 880 Nm nyomaték áll rendelkezésre.
A finomhangolt kilencfokozatú automata váltós, 20 colos egyedi könnyűfém-felnis újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.
Viszonyításképp, a gyári alapmodell 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet és a gyorsulásának csak 290 km/h-nál szakad vége.
Az aktuális hibrid AMG csúcsmodell 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és 280 km/h a végsebessége.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.