Amikor a kevesebb több: az 510 lóerős BMW M3 veri a 680 lovas új Mercedes C63-at
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
Létezik megoldás arra az esetre, ha az új C-osztály négy hengerét túl kevésnek találjuk.
A sportos külsővel és a teljesítménnyel nem nagyon lehet gond, de a hengerek száma sokaknál kiverheti a biztosítékot.
A teljesen megújult C-osztály legerősebb kivitele sportos megjelenésűnek ígérkezik, de a motorházteteje alatt csak egy négyhengeres erőforrás lesz.
Lengyelországban találtak még néhány száz extra lóerőt a remek 4 literes biturbó V8-as motorban.
Ebből a videóból remekül átjön, hogy mennyire jól gyorsul és milyen végsebességre képes egy enyhén tuningolt Audi sportkupé.
Egy 510 lovas Mercedes-AMG C 63 S-sel persze jót lehet körzőzni, főleg ha még biztatják is az embert, vagy pont azért ment oda, hogy megmutassa, mit tud a gép. Így kínos igazán.
Még a fényezés is stimmel, hiszen „Zöld Pokol” névre keresztelték C-osztályos kombin látható egyedi árnyalatot.
A Mercedes-AMG C63 S eddig sem volt motorerő híján, de a Brabus mérnökei gondoskodtak róla, hogy ezután a szupersportautók elől se kelljen kitérnie a német autópályán.