Szemkápráztató gigantikus felnikkel debütált a legújabb biturbó V8-as Range Rover
Itt a megoldás arra az esetre, ha igazán utánafordulós kékvérű brit luxusterepjárója vágynánk.
Itt a megoldás arra az esetre, ha igazán utánafordulós kékvérű brit luxusterepjárója vágynánk.
A gyönyörű Mercedes 500 E-ért pontosan annyi pénzt kérnek, amennyibe egy új Mercedes-AMG S 63 E Performance kerül.
A Bentley Bentayga legújabb limitált szériás verziója egyedi külsővel és belsővel, de már W12-es motor nélkül debütált.
A TechArt által kezelésbe vett Porsche Cayenne csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A BMW M5 külseje jelentős változáson megy keresztül, de a méregerős plugin hibrid biturbó V8 hajtáslánc várhatóan marad a régi.
Zárt pályán autóztunk a Mercedes-AMG legfrissebb modelljeivel, a lágyhibrid CLE 53-mal, a plug-in hibrid E 53-mal és a biturbó V8-as GLE 63 S-sel. Vázoljuk, hogy mire képes feszített tempó mellett a sportos kupé, szedán és SUV.
A 826 lóerős Ford Mustang GTD-t nem lehet csak úgy egyszerűen bármikor eladni.
A Corvette ZR1 többek közt a McLaren Sennánál és a Porsche GT2 RS-nél is gyorsabb.
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb VW-alapú elektromos fejlesztést mutatott be a Ford.
A Chevrolet Corvette ZR1 első példányáért kifizetett hatalmas összeget jótékonysági célokra fordítják.
A limitált darabszámban készülő jubileumi Alpina B8 GT az M8 Gran Coupénál is nagyobb tempót virít.
A kékvérű brit luxusmárka tavaly jelentősen kevesebb autót adott el, mint az előző évben.