Jön az AMG saját fejlesztésű elektromos szabadidő-autója
Nem lepődnénk meg, ha 1000 lóerőnél nem adnák alább.
Nem lepődnénk meg, ha 1000 lóerőnél nem adnák alább.
A Lotus Emira legújabb turbós változata kereken 400 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A Mercedes-AMG One az első sorozatgyártású közúti autó, mely 6 perc 30 másodpercnél rövidebb idő alatt ért körbe a Nordschleifén.
A Pagani Zonda 760 Roadster Diamante Verde egyike az utolsó legyártott Zondáknak.
A Saoutchik 300 GTC Roadster dizánja kicsit olyan, mintha egy ügyetlen AI rajzolta volna.
A Mercedes-AMG GT 63 Pro a 204 lóerővel erősebb plugin hibrid csúcsmodellnél is drágább.
A limitált szériás Mercedes‑AMG GT 63 Pro Motorsport Collectors Edition hajtásában nincs semmi elektromosság.
A vadonatúj Mythos sorozat első modelljeként jegyzett Mercedes-AMG PureSpeed esetében a bukósisak jelenti a szélvédelmet.
A földöntúli luxussal támadó Mercedes-Maybach SL680 Monogramon megszámlálhatatlanul sok Maybach-logó feszít.
Zárt pályán feszegettük a V8-ról mindössze 4 hengerre szerényített vadonatúj plugin hibrid AMG C 63 határait. Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a szedán és kombi változatban is kapható, őrült gyorsulású izompólós új Mercedes.
A Mercedes-AMG GT63 Pro teljesítménye mindenféle elektromos rásegítés nélkül haladja meg a 600 lóerőt.
A Pagani Huayra Epitome nyitott kulisszás manuális váltóval társítja a 6 literes biturbó V12-t.