A limitált szériás Mercedes‑AMG GT 63 Pro Motorsport Collectors Edition hajtásában nincs semmi elektromosság.
Nemrégiben volt szerencsénk alaposan meghajtani nemcsak a lágyhibrid új AMG G63-as kockaterepjárót, hanem a mindenféle hibrid technikát nélkülöző kétajtós AMG GT 63-at is, melyek közös vonása az 585 lóerős és 800 Nm-es produkcióra képes 4 literes V8-as benzinmotor.

Utóbbi típusból létezik egy ennél is sokkal erősebb kivitel is, a 612 lovas V8-as erőforrásra épülő 816 lóerős és 1420 Nm-es plugin hibrid GT 63 S E Performance, mely azonban nem kevesebb, mint 2,2 tonnát nyom a mérlegen.
A nyár közepén debütált a vadonatúj GT 63 Pro, melyben nincs semmilyen hibrid technika, és amelynek V8-as motorja 612 lóerővel és 850 Nm-rel gyilkolja a négy kereket. És most itt az “őszinte” benzines csúcsmodell limitált szériás új verziója:


A keresztségben Mercedes‑AMG GT 63 Pro Motorsport Collectors Edition nevet kapott, F1 hangulatú újdonság elsősorban Obsidian Black fényezéséről, illetve egyedi csillagmintás díszítéséről ismerszik meg.
A mindössze 200 példányban készülő full extrás gyűjtői kivitel árát egyelőre nem fedték fel.


Az GT 63-hoz hasonlóan 3,2 másodperces 0-100-as szintidejű GT 63 Pro végsebessége 317 km/h, vagyis a végsebesség 2 km/h-val nőtt az alapmodellhez képest.
Versenypályán azonban vélhetően jelentősebb a különbség a két GT között, az új csúcsmodell továbbfejlesztett aerodinamikai csomaggal, megnövelt teljesítményű hűtőrendszerrel, alapáras szuperkönnyű karbonkerámia fékkel, 21 colos kovácsolt felnikre szerelt Michelin Pilot Sport 5 vagy Michelin Pilot Sport Cup 2 R gumikkal, illetve fix hátsó szárnnyal támad.
A kilencfokozatú automata váltós, GT 63 Pro 10,9 másodperc alatt pattan fel 0-ról 200 km/h-ra.
