Magyarországon a legerősebb tisztán benzines V8-as új Mercedes
A Mercedes-AMG GT 63 Pro a 204 lóerővel erősebb plugin hibrid csúcsmodellnél is drágább.
A Mercedes-AMG GT 63 Pro a 204 lóerővel erősebb plugin hibrid csúcsmodellnél is drágább.
A limitált szériás Mercedes‑AMG GT 63 Pro Motorsport Collectors Edition hajtásában nincs semmi elektromosság.
A Mercedes-AMG GT63 Pro teljesítménye mindenféle elektromos rásegítés nélkül haladja meg a 600 lóerőt.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance alapára bőven 90 millió forint felett alakul.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63 S E Performance még az F1 technikát felvonultató szuperlimitált és méregdrága Mercedes-AMG One-nál is jobban gyorsul.
A Mercedes-AMG GT 63 Coupé egyike azon utolsó teljesen őszinte izomautóknak, melyek hajtásában egyetlen elektronnyi elektromosság sincs. Zárt pályán feszegettük az 585 lóerős legharagosabb új sváb csúcskupé határait.
A jól ismert 4 literes biturbó V8-as benzinmotorban bőven van még erőtartalék.
Megérkezett az enyhén frissített külsejű, gazdagabb alapfelszereltségű új négyajtós AMG GT.
A 4 literes benzinmotorral szerelt sportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
A fejlesztők csak óvatosan nyúltak hozzá a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4 ajtós kupéhoz.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.