Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
A BMW nem sokkal a faceliftes 5-ös széria leleplezését követően, idén júniusban mutatta be a felfrissített sportmodellt, vagyis az új M5-öst. Az új fényszórót, hűtőrácsot, lökhárítókat és felniket kapott típus 4,4 literes biturbó V8-as motorja a korábbiakhoz hasonlóan 600 lóerős teljesítményt, illetve 750 Nm-es nyomatékot ad le, ami 3,4 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé.
A 625 lóerős és 7 milliméterrel ültetett futóműves aktuális csúcsmodell M5 Competition 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és az opcionális M Driver's Package csomaggal 305 km/h a végsebessége.
A BMW tarsolyában azonban akad egy még az M5 Competitionnél is izgalmasabb 5-ös modell.
A hivatalosan egyelőre még nem leleplezett M5 CS enyhén álcázott előszériás példányát német újságírók már kipróbálhatták, és a Hockenheimringen 1 perc 53,6 másodperces legjobb köridőt értek el vele. Összehasonlításképp, az M5 Competition hasonló körideje 1 perc 54,2 másodperc volt.
Az elöl 275/35-ös, hátul 285/35-ös Pirelli P Zero Corsa sportgumikon gördülő M5 CS az előzetes információk szerint 635 lóerős teljesítményű, a nyomatéka viszont az M5 Competitionhöz hasonlóan 750 Nm.
Az M5 CS vélhetően a Nürbugringen is igen jó köridőre képes, erre utal többek közt az is, hogy a fejtámláját egy Nordschleife-pályarajz díszíti.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.