Csak 800 lóerős a legújabb BMW M5
Gyengének messze nem nevezhető a legújabb tuningolt M5, de az elődjéből sokkal erősebb változat is készült.
Gyengének messze nem nevezhető a legújabb tuningolt M5, de az elődjéből sokkal erősebb változat is készült.
Két és fél tonna lett, maradhat?
A praktikus hátsó kialakítású dobozos M5 Touring 835 ezer forinttal kerül többe a szedán kivitelnél.
A plugin hibrid hajtásláncú BMW M5 akkumulátorát az eddigieknél 1 órával rövidebb idő alatt fel lehet tölteni.
A teljesen új BMW X5 csúcsmodelljében várhatóan az M5 727 lóerős plugin hibrid biturbó V8-as hajtáslánca landol.
A biturbó V8-as benzinmotorra épülő plug-in hibrid hajtású BMW M5 Touring csúcsnyomatéka kereken 1000 Nm. Igaz, ehhez 2550 kilogrammos tömeg társul.
Itt a megoldás azok számára, akik kicsinek találják az új plugin hibrid M5 szedán csomagterét.
Mostantól M Performance csomaggal is rendelhető a minden korábbinál erősebb és egyben nehezebb vadonatúj BMW M5.
A teljesen egyedi konfigurációjú új M5-ös jótékonysági árverésen talál gazdára.
Ez a különleges BMW M3 CS nem szimplán csak nagyon erős, hanem e mellé még egész könnyű is.
A tisztán elektromos i5 M60-nál is nehezebb 727 lóerős hibrid V8-as új BMW M5 immár hazánkban is elérhető.
A teljesen új BMW M5 plugin hibrid hajtáslánca kereken 1000 Nm nyomatékú, de mellé, sajnos, több mint 2,4 tonnás tömeg társul.