Gyengének messze nem nevezhető a legújabb tuningolt M5, de az elődjéből sokkal erősebb változat is készült.
A BMW nemrégiben kezdte meg a most először plugin hibrid hajtásláncú új M5 forgalmazását, mely 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő szedán/kombi nem kevesebb, mint 727 lóerős, illetve 1000 Nm-es produkciót ad elő.
Utóbbi rekordértékekhez azonban kiugróan magas, 2,5 tonnát meghaladó tömeg társul, így egyesek vélhetően tuningcégekre bízzák majd új M5-ösüket.
A Manhart már meg is szellőztette első tuningolt új M5-ösét, az MH5 800E-t, mely szedán és kombi változatban egyaránt elérhetővé váló újdonság a finomhangolt V8-nak köszönhetően 800 lóerőt szabadít majd rá az aszfaltra.
Nem kis teljesítmény, azonban megjegyzendő, hogy a jelentősen könnyebb előző generációs M5-ösből 928 lóerős és 1240 Nm-es változatot is készített a Manhart.
Egyelőre nem tudni, hogy az ültetett sportfutóműves és egyedi felnis MH5 800E mennyire gyors lesz, mindenesetre az M5 szedán gyári alapváltozata 3,5 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, és akár 305 km/h-val is képes hasítani.
A 18,6 kWh kapacitású akkumulátor maximum 140 km/h mellett 66 kilométeres elektromos hatótávot biztosít.