Az új erőforrás 40 lóerővel nagyobb teljesítményű az eddigi legerősebb gázolajos egységnél.
A Volkswagen két éve dobta piacra a kompakt divatterepjárók piacán versengő T-Roc-ot, amely Magyarországon jelenleg legolcsóbban 7,55 millió forint ellenében vezethető haza. Ennyibe kerül ugyanis egy 150 lóerős, 6 fokozatú kéziváltós T-Roc Style 1.5 TSI, amelynek 190 lóerős nagytestvére, a T-Roc Style 2.0 TSI 9,2 millió forintos áron kelleti magát.
Dízel fronton a 115 lovas T-Roc Style 1.6 TDI jelenti a belépőszintet, ami 7,61 millió forintba kerül, a 150 lóerős T-Roc Style 2.0 TDI-ért pedig minimum 8,37 millió forintot kérnek. Utóbbi volt egészen mostanáig a típus legerősebb dízelváltozata, ám megérkezett az eggyel magasabbra pozicionált csúcsdízel.
A 2 literes TDI motor a non plus ultra T-Roc-ban 190 lóerőt ad le, ami mellé a kereken 400 Nm-es nyomaték társul. Mindez 7,2 másodperces 0-100-as szintidőhöz, illetve 216 km/h végsebességhez elegendő, miközben az újdonság a gyártó szerint beéri 5,2 literrel 100 kilométeren.
Az alapáron összkerékhajtású és 7 fokozatú DSG automataváltós T-Roc csúcsdízel csak a legmagasabb Sport felszereltséggel készül, az árcéduláján pedig 35 105 eurós (11,6 millió forint) összeg olvasható. Ezenkívül két új designcsomag is érkezett a T-Roc-hoz, melyek Black Style és Beats névre hallgatnak.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.