Minden fronton spórolós a VW legolcsóbb villanyautója
Nem Németországban fog készülni és többek közt kínai alkatrészek is lehetnek a vadonatúj Volkswagen ID.1-ben.
Nem Németországban fog készülni és többek közt kínai alkatrészek is lehetnek a vadonatúj Volkswagen ID.1-ben.
Az elérhető árú elektromobilitás ígéretével kecsegtet a vadonatúj kis Volkswagen ID. EVERY1.
A Volkswagen 50 évvel ezelőtt mutatta be az első Polót, és azóta több, mint 20 millió példány talált gazdára a népszerű német kisautóból.
Az idei év sem indul túl fényesen a Kínában sokáig uralkodó márkának.
Az előző évek drágulása után árcsökkenés biztosan nem lesz sem a használt, sem az új autóknál – véli Wachtler Tamás, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója. Ha nincs elég pénzük, a vevők inkább kivárnak, de olyan autót akarnak venni, amelyben jól érzik magukat.
Vázoljuk, hogyan fest a Volkswagen 8 millió forint körüli alapárú új elektromos modellje.
A német autógyártó 1900 munkahelyet szüntet meg.
Már nem tartják reálisnak a korábban kijelölt célokat az elektromobilitás lassabb ütemű térnyerése miatt.
Immár a Passat, a Tiguan és a Tayron is elérhető a Golf GTI-ben lévőhöz hasonló teljesítményű motorral.
Vázoljuk, hogy hogyan mutat kívül-belül a Magyarországon 18,9 millió forinton nyitó újdonság.
Vázoljuk, hogyan lett a Ford Capri kicsi és könnyű sportkupéból nagy és nehéz elektromos szabadidő-autó. Egy 1969-es nagyon korai példány mellé odatettük a 2025-ös legújabb verziót, ami tulajdonképpen egy Volkswagen.