VW-k uralják a német eladási listákat, de nem elektromosak
A Volkswagennek mostanság igen jól megy a saját hazájában, a legkelendőbb modell a Golf.
A Volkswagennek mostanság igen jól megy a saját hazájában, a legkelendőbb modell a Golf.
A Nordschleifén egy raliautókat idéző új sportos Golf határait feszegeti a Volkswagen.
Érkezőben az erősen limitált szériás Golf GTI 50th Anniversary Edition.
Kevesen emlékeznek arra, hogy a Volkswagen a 80-as években készített egy igen virgonc verziót az idén 50. születésnapját ünneplő Polóból.
Nem Németországban fog készülni és többek közt kínai alkatrészek is lehetnek a vadonatúj Volkswagen ID.1-ben.
A Volkswagen 50 évvel ezelőtt mutatta be az első Polót, és azóta több, mint 20 millió példány talált gazdára a népszerű német kisautóból.
Vázoljuk, hogyan fest a Volkswagen 8 millió forint körüli alapárú új elektromos modellje.
Immár a Passat, a Tiguan és a Tayron is elérhető a Golf GTI-ben lévőhöz hasonló teljesítményű motorral.
A bőven több, mint 300 lóerős, drift üzemmódos új Golf R Variantnak elég 4,8 másodperc a 0–100-as gyorsulás abszolválásához.
A Volkswagen nyilvánosságra hozta az első képet a legolcsóbb új elektromos modelljéről.
A Toyota közel 11 millió új autót értékesített tavaly, így könnyen megelőzte a második helyezett VW-t.
A Volkswagen ID.7 Pro S-ben egy hatalmas méretű, nettó 86 kWh kapacitású akkumulátor kapható.