Mark Webber népszerűsítette a középmotoros Infiniti Emerg-E elektromos sportkocsi tanulmányt a június 28. és július 1. között megrendezett goodwoodi sebesség fesztiválon.
A bemutató autó hű maradt az alapjául szolgáló tanulmányautó szelleméhez és inspiráló lendületéhez: két villanymotorja összesen 402 lóerő (300 kW) teljesítményt biztosít, amelynek köszönhetően az Emerg-E négy másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 kilométer/óra sebességre, és álló helyzetből 30 másodpercre van szüksége a 130 mérföld/órás sebesség eléréséhez. Az autó a városi közlekedéshez 50 kilométer nulla emissziójú hatótávolsággal rendelkezik, amikor pedig a hatótávolságot növelő benzinmotor a két villanymotorral közösen működik, további 300 kilométeres hatótávolság érhető el.
Az erőforrások egyfokozatú hajtóművön keresztül adják le teljesítményüket, ami tulajdonképpen egy nyílt differenciálműnek tekinthető. Ez az elrendezés jelentősen csökkenti a hajtáslánc súrlódási veszteségeit. A motorok vezérléséről és a fékezési energia visszanyeréséről négy inverter gondoskodik. A visszanyert energia az ülések mögé szerelt lítium-ion akkumulátorba áramlik. Az elektromos hálózatról (háztartási vagy gyorstöltővel) is feltölthető akkumulátor 50 városi kilométer megtételére elegendő áramot tárol; a telepek kimerülése után elindul a generátorként szolgáló, beépített benzinmotor. Ezt a könnyű és rendkívül kompakt kialakítású, háromhengeres, 1,2 literes, 35 kW-os motort kifejezetten a hatótávolság növelésére fejlesztették ki a Lotus mérnökei. Az 1500 és 4000/perc közötti főtengely-fordulatszámon üzemelő motor a maximális teljesítményét 3500-as percenkénti fordulatnál adja le.
Az Emerg-E teljesítményét Goodwoodban ismerhette meg a nagyközönség, ahol az Infiniti profi autóvezetői pénteken és szombaton felkapaszkodtak az autóval a híres hegyi úton, majd vasárnap a Red Bull Racing Forma 1-es pilótája, Mark Webber ült az autó volánja mögé.