Marketing Centrum: Szekeres meggyőzőbb volt Pokorninál
A Marketing Centrum közvéleménykutató Népszabadságban megjelent felmérése szerint a kedd este Pokorni Zoltán (Fidesz) és Szekeres Imre (MSZP) között lezajlott, immár második választási vitán a nézők - főleg a bizonytalanok - nagyobb része találta meggyőzőbbnek a szocialista politikust.
A Marketing Centrum szerdai, telefonos gyorsfelmérése szerint 36:27 arányban Szekeres tekinthető a vita győztesének - írja a Népszabadság. Mindkét politikus "hozta" saját szimpatizánsi táborának támogatását, míg a pártválasztásukban bizonytalanokat Szekeres tudta némileg jobban megszólítani: a bizonytalanok 23 százaléka szerint ugyanis Szekeres nyert, 18 százalékuk jelölte meg Pokornit a vita győztesének.
Érdemi tartalmi értékelésre a közönség 70 százaléka vállalkozott. A legnehezebb helyzet elé a lakástámogatásokról szóló rész állította a közönséget: 37 százalék Pokornit, másik 37 százalék pedig Szekerest érezte meggyőzőbbnek. A családtámogatási részben már Szekeres felé billent a mérleg nyelve, 43:40 arányban, s még egyértelműbb a nyugdíjakról szóló vitarész megítélése: az MSZP-s politikus 49:33 százalékos arányban bizonyult jobbnak.