Néhány felhasználó számára már elérhetővé tette a Facebook annak az új dizájnnak az alapjait, melyet a következő év(ek)ben terveznek bevezetni.
Az utóbbi évek egyik legnagyobb átalakulásán megy át a Facebook. A változás nem a céget, hanem magát a közösségi oldalt érinti: novemberben kiderült, hogy új logót kap, október közepén pedig az, hogy a közösségi oldal felhasználói felülete is megváltozik majd. Lényegében annyira, hogy szinte rá sem lehet majd ismerni – illetve az asztali számítógépes oldal inkább úgy néz majd ki, mint most a telefonos felület.
A CNet szerint a 2020-as évet most ez utóbbi változással indítja el a Facebook. Jelenleg a felhasználók egy kis százaléka érheti el az újdonságot, hogy teszteljék azt. A közösségi oldal egy felugró ablakban kérdezi meg minden érintettől, hogy volna-e kedvük a kipróbálni az új kinézetet.
Az eddig látott képek alapján az új dizájn letisztultabb és sokkal élénkebb színeket használ, mint eddig. Ráadásul integrálták bele a sötét módot is, így akár ilyen formában is pörgethetjük majd benne a kontenteket. Aki kipróbálja, az visszajelzést küldhet a Facebook számára a tapasztalatokról, hogy szükség esetén finomhangolni tudják a megjelenést.
A CNet úgy tudja, a Facebook még tavasz előtt lehetővé teheti, hogy még több felhasználó próbálhassa ki a megváltozott dizájnt.
Ha értesülni szeretne a Facebook megújulásáról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.