A Facebook tulajdonában lévő fotó- és videómegosztó logója teljesen más lesz, az alkalmazáson belül pedig apró változások lesznek.
Története leglátványosabb változásán esett át az Instagram: a 8.0 verzióra frissítés már elérhető, ezzel együtt eltűnik a világ egyik legnépszerűbb alkalmazásának ikonikus logója. Az alábbi képen a bal oldali az új logó, mellette a Facebook tulajdonában lévő fotó- és videómegosztó kiegészítő alkalmazásainak logói láthatók, hiszen a Hyperlapse, a Boomerang és a Layout is megújul.
Az alkalmazáson belül apróbb változásokat eszközöltek. A dizájn sokkal világosabb és letisztultabb lett, hogy még inkább vonzzák tekintetünket a képek és videók. Ennek érdekében például az eddigi kék helyett a megosztások közötti helyekhez hasonlóan fehér lesz az alkalmazás felső része is.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.