Az alábbi webszolgáltatás elemzést ad arról, hogyan fogadják a látogatók Facebook-oldalunkat.
Ma már egyetlen valamire való cég sem engedheti meg magának, hogy ne jelenjen meg a Facebookon. Azonban ez a jelenlét nem lehet öncélú, statikus, folyamatosan kell tartalmat szolgáltatni, frissíteni. De vajon hogyan érdemes ezt csinálni?
A válasz a kérdésre meglehetősen bonyolult, azonban a SumoRank nevű webszolgáltatás némi segítséget kínálhat. Elég bebillentyűznünk a keresőmezőbe a szóban forgó weboldal facebookos címét, és a szolgáltatás pillanatokon belül részletes statisztikával tér vissza.
Láthatjuk például, hogy hány más oldal teljesített jobban egy adott hónapban, mint a mienk, továbbá azt is, hogy melyik napon és melyik órában keresték fel a legtöbben az oldalunkat – később érdemes ezekre az időszakokra tenni a fontosabb közlendőket. Hónapokra visszamenőleg grafikus ábrázolásban vehetjük szemügyre, hogyan oszlanak meg napokra, órákra lebontva a kommentek, like-ok, megosztások. Végül pedig azt is láthatjuk, hogy melyek voltak az elmúlt időszak legnépszerűbb posztjai.
Persze nem ez az egyetlen Facebook-jelenlétet analizáló oldal (jó pár profi megoldás van a piacon), azonban kétségtelen előnye, hogy ingyenes, gyors, és regisztrálni sem kell rá.