A cégek számára az egyik legfontosabb feladat a kiadások pontos nyilvántartása. Ebben nyújthat segítséget az Expense Manager.
Az androidos eszközökre elérhető alkalmazás sokat segíthet a kis- és középvállalkozások vezetőinek, lehetővé teszi ugyanis, hogy a vállalat költéseit a könyvelés mellett egy jóval barátibb módon, naprakészen rögzítse. A telepítés után Kiadáskezelő néven található meg az app, amely magyar nyelven kerül a telefonra. Ennek köszönhetően a forint lesz az alapértelmezett pénznem, ezt azonban bármikor megváltoztathatjuk.
Az Expense Manager segítségével beállíthatjuk, hogy heti, havi vagy éves csoportosításban szeretnénk látni a kiadásainkat. A költésekkor megadhatjuk, hogy milyen kategóriába sorolható a kiadás. Az alapkategóriák nevét mi is megváltoztathatjuk, vagy szükség esetén újakat adhatunk meg. Az appba felvitt adatokat táblázatba is exportálhatjuk, amit tetszés szerint emailben vagy akár Bluetooth-on keresztül is megoszthatunk másokkal, de a Google Drive-ba is feltölthetjük. Ha nem szeretnénk, hogy a kiadásainkat illetéktelenek is lássák, megadhatunk egy biztonsági mintát, így csak akkor láthatók a költések, ha az app indításakor a mintát helyesen rajzoljuk le.
Az alkalmazás ingyenes, néhány funkciója – például a részletes statisztika – azonban csak appon belüli vásárlással érhető el.