Meglepő hatása volt az Apple Watch bejelentésének a Pebble új okosórájára, a Pebble Time-ra. Ez az az okosóra, amelyik már közel 19 millió dollárt kalapozott össze a Kickstarteren.
Az elmúlt hét tech híreit az Apple Watch uralta, s úgy tűnhetett, kevesebb figyelem fordul majd a Kickstarteren meghirdetett Pebble Time okosórára (az eszköz részleteiről itt olvashatnak).
Nagy meglepetésre azonban éppen az ellenkezője történt: az Apple Watch bejelentésével párhuzamosan megnőtt az érdeklődés a Pebble-óra iránt. Ahogy arról a TechCrunch is beszámolt: március 8-án a finanszírozás üteme elérte a 6000 dollárt óránként, hétfőn pedig, az Apple Watch bejelentésekor 10 ezer dollárra nőtt óránként, majd március 10-én maximalizálódott a napi 16 ezer dollárban.
Míg az óraipar néhány nagy gyártója bizalmatlansággal fogadta, sőt elutasította az Apple okosóráját, addig a Pebble kifejezetten üdvözölte. „Amikor a világ legnagyobb cége belép a te piacodra, az olyan megerősítést jelent, amiről csak álmodni lehet” – nyilatkozott a Pebble vezérigazgatója, hozzátéve, hogy egy ilyen lépéssel együtt jár az érdeklődés növekedése, a szélesebb választék megjelenése, szóval ez jó mindenkinek.
Úgy tűnik, a Pebble-re a régi mondás igaz: a dagály egyformán felemel minden hajót.