Tech hvg.hu 2013. november. 04. 15:01

Öntik a pénzt az új Windowsba

A tavalyi összes közel dupláját költi idén az új Windows népszerűsítésére a Microsoft.

A tavalyi 241 millió dollár után 405 millió dollárt költ a Windows 8 népszerűsítésére a Microsoft - írja Paul Thurrott elemző. A nyolcas verzió tavaly október végén jelent meg. A költség növekedése mögött nem csak az áll, hogy idén teljes évről beszélünk, hanem valószínűleg a Windows 8-ra váltással összefüggő házi XP-ellenes (a Windows XP lecserélését célzó) erőfeszítéseket is ide sorolhatjuk.

Szintén növelheti a költségeket a Windows 8-hoz néhány hete megjelent új verzió: a Windows 8.1-től nagyobb felhasználói elégedettséget, így a Windows-eladások növekedését várja a Microsoft.

Hirdetés
Kult Köves Gábor 2024. december. 29. 20:00

Dobó Kata amerikai filmje és Andy Vajna vikingjei is az élmezőnyben – Hollywood legnagyobb bukásai

Hollywood legnagyobb bukásai közt van olyan film, amely öt rendezőt fogyasztott el, köztük Coppolát is. És olyan is, amelynek zsiráf szereplője rálépett a saját péniszére. Börtönbe küldött rendező, reciklált díszlet, elhízott rabszolgalány és egy elképesztő szexjelenet – Tim Robey, a Telegraph filmes újságírója Box Office Poison című könyvében mesél a legendás bukások hátteréről. A szerzővel beszélgettünk.