2012. május. 11. 16:45 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. május. 11. 16:51 Tech

Startup-siker: külföldi befektetést kapott az online marketinges magyar cég

A szegedi Antavo online marketing megoldásait 90 országban használják, munkájukra nemrég felfigyelt a Seedcamp befektetői hálózat, ami először eszközölt befektetést magyar projektbe.

A nemzetközi kapcsolatrendszer, az ingyenes üzleti szolgáltatások és a londoni - a Google épületében lévő - iroda mellé 50 ezer eurós, közel 15 millió forintos befektetést kapott az online promóciós megoldásokra fókuszáló magyar startup, az Antavo. A Seedcamp nemzetközi befektetési program történetében korábban három magyar startup is bejutott a versenyre, de a Joobili, a HealtMash és a Mixgar végül nem kapott befektetést.

A jelenleg világ 90 országában, 18 nyelven használt Antavo Promotion Builder lényege, hogy segítségével könnyen indíthatók internetes promóciós kampányok. Az Antavo más megoldásokkal szembeni előnye, hogy használatához nem szükséges informatikai tudás, a szükséges szövegek és képek megadása után a promóciók egyszerre jelenhetnek meg saját weboldalon és a Facebook felületén is.

A londoni kapcsolatépítés mellett a cég a fejlesztést továbbra is Magyarországon, Szegeden szeretné tartani.
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.