A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) bejelentette, hogy csak egy DRS-zóna lesz a Hungaroringen, a hétvégi Magyar Nagydíjon.
A FIA Kanadában és Valenciában már próbálkozott azzal, hogy két olyan szakaszt jelöljön ki, ahol a pilóták az előzés és a nagyobb sebesség érdekében átmenetileg átállíthatják a hátsó szárnyaikat (DRS-zóna), azonban ez nem minden versenypályán lehetséges.
A két legutolsó versenyen (Brit Nagydí és Német Nagydíj) például már csak egy DRS-zóna volt, és a Hungaroring kialakítása miatt a szerevezet úgy döntött, a Magyar Nagydíjon is ennyi lesz. Csak a rajt-cél egyenesben lehet használni az állítható hátsó szárnyakat.
A magyar pálya technikás, nem túl gyors, a szakzsargon ezért gyakran úgy nevezi, hogy "Monaco falak nélkül". Az a pilóta, aki előzni akar, és már 1 másodpercen belülre került az előtte autózóhoz képest, a célegyenes előtti utolsó (14-es) kanyar után 70 méterrel aktiválhatja a légellenállás-csökkentő DRS-rendszert.
Kovács Kokó István: Nem baltával rontok be az irodába
Gazdasági és jogi átvilágítást ígért a Magyar Ökölvívó Szakszövetség újonnan megválasztott elnöke, Kovács Kokó István. Atlanta olimpiai bajnoka a rá váró feladatok mellett beszélt arról, mekkora szerepe lehetett a politikának a megválasztásában, miként alakult a viszonya Erdei Zsolttal, miért indul nála hatalmas mínusszal a szövetségi kapitány, és hogy miért ilyen határozott a véleménye Imane Helif ügyéről. Interjú.