A szerződést a két város turisztikai marketing szervezete, a Berlin Tourismus Marketing GmbH és a BTH Budapesti...
A szerződést a két város turisztikai marketing szervezete, a Berlin Tourismus Marketing GmbH és a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője, Burkhard Kieker és Fekete László írta alá.
A megállapodás szerint közös célterületként kezelik Brazíliát, Japánt, Indiát, Kínát és Koreát.
Fekete László elmondta: a megállapodástól azt várják, hogy az érintett országokból jelentősen megnő a turistaforgalom.
A két marketingszervezet együttműködését a Német Turisztikai Hivatal (DZT) kezdeményezte. Úgy vélték, az együttműködés a két főváros számára jelentős előnyökkel járhat, mivel egy egymást kiegészítő, összetett kínálattal jelenhetnek meg, és a közös fellépéssel, a közös akciókkal jelentős előnyökhöz juthatnak a marketing területén.
Ugyanakkor színes pogramokkal várják a magyar turistákat is a német fővárosba, melyekről a www.visitberlin.de oldalon találnak bővebb információt.
Kedvcsinálóként következzen a berlini turisztikai hivatal kisfilmje: