2004. november. 30. 15:39 hvg.hu Utolsó frissítés: 2004. december. 01. 19:30 Média

A Soproni Ászok és a Matáv a legkedveltebbek

A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 utolsó állomásán, a november 25-i budapesti gálaesten adták át az SMS és online közönségszavazások díjait.

Az elmúlt évben a nagyközönség számára a legkedvesebb reklámok, reklámarcok a Soproni Ászokhoz és a Matávhoz kötődtek - írja a Médiafigyelő.hu.

A díjak köre 2004-ben kibővült, ugyanis ebben az évben a legjobb reklámfilm mellett a közönség megválaszthatta a legjobb reklámhangot, a legjobb reklámzenét, a legjobb társadalmi célú reklámot és az év reklámarcát is.

A kreatív versenyen a legjobb reklámfilm az online szavazás eredménye szerint a Soproni Ászok Sörivók is elkezdhetik fősorú szpotja, míg az SMS szavazás eredménye szerint a Vodafone Rock 'N' Roll Max csomagját népszerűsítő film nyert.

Az Év Reklámarca a Tudakozó +-t népszerűsítő Almásy Sándor lett. A Legjobb Reklámfilmzene Matáv Ritmus díjcsomag hirdetéséé lett. A legjobb Reklámhang díjat Sör Robi, alias Szívós Győző vehette át. A Legjobb Társadalmi Célú Reklám a Fogyatékos Gyermekekért Közalapítvány Ugróiskolája lett.

A jövő évi újítások között egy reklámkulturális televíziós műsor terve, illetve a 2005 tavaszán Magyarországon is debütáló Kings of Ads esemény szerepel, amelyen a világ leghíresebb játékfilmrendezőinek reklámfilmes kalandozásaiba nyerhetünk bepillantást egy 2 és fél órás vetítés során.