A Soproni Ászok és a Matáv a legkedveltebbek
A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 utolsó állomásán, a november 25-i budapesti gálaesten adták át az SMS és online közönségszavazások díjait.
Az elmúlt évben a nagyközönség számára a legkedvesebb reklámok, reklámarcok a Soproni Ászokhoz és a Matávhoz kötődtek - írja a Médiafigyelő.hu.
A kreatív versenyen a legjobb reklámfilm az online szavazás eredménye szerint a Soproni Ászok Sörivók is elkezdhetik fősorú szpotja, míg az SMS szavazás eredménye szerint a Vodafone Rock 'N' Roll Max csomagját népszerűsítő film nyert.
Az Év Reklámarca a Tudakozó +-t népszerűsítő Almásy Sándor lett. A Legjobb Reklámfilmzene Matáv Ritmus díjcsomag hirdetéséé lett. A legjobb Reklámhang díjat Sör Robi, alias Szívós Győző vehette át. A Legjobb Társadalmi Célú Reklám a Fogyatékos Gyermekekért Közalapítvány Ugróiskolája lett.
A jövő évi újítások között egy reklámkulturális televíziós műsor terve, illetve a 2005 tavaszán Magyarországon is debütáló Kings of Ads esemény szerepel, amelyen a világ leghíresebb játékfilmrendezőinek reklámfilmes kalandozásaiba nyerhetünk bepillantást egy 2 és fél órás vetítés során.
Marketing|PR
2004. augusztus. 18. 08:55
Egyre több sörgyártó hirdet az interneten
Marketing|PR
2004. augusztus. 24. 13:26
Betiltották a Renault egyik reklámfilmjét
Marketing|PR
2004. szeptember. 10. 14:53
David Beckham 13 milliárdért borotválkozott
Itthon
2004. augusztus. 27. 14:56